کد خبر : ۶۰۲۳۵
به روز شده در : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید کرد و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.
به گزارش بامداد اقتصاد به نقل از دیوان اقتصاد، ایمانی هدف از انجام این سفر را بررسی وضعیت عملکردی شعب و میزان تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.

وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.

مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.

وی در ادامه افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.

گفتنی است در این سفر معاونین سرمایه های انسانی و مهندسی و پشتیبانی، مدیر منطقه جنوب شرق و مدیرعامل شرکت توسعه سینا همراه مدیرعامل بودند.
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: